تفاوت های مهم در طراحی لباس کودکان و بزرگسالان
نوشته شده توسط : یک دوست

 

با شروع دهه 1770، حرکتی عمومی از پارچه های ابریشمی سفت به سمت پارچه های ابریشمی و لطیف تر در لباس های زنانه وجود داشت، روندی که با علاقه شدید به لباس های دوران باستان کلاسیک در دهه های 1780 و 1790 همگرا شد. روپوش های سفید شفاف کودکانه که با کمربندهای کمری برجسته شده و ظاهری با کمر بالا می دهد، مدلی مناسب برای زنان در توسعه مدهای نئوکلاسیک ارائه می کند. تا سال 1800، زنان، دختران و پسران نوپا، همگی لباس هایی با مدل کمر بلند می پوشیدند که از ابریشم و پنبه سبک وزن ساخته شده بود. نوجوانی همیشه دوران چالش و جدایی کودکان و والدین بوده است، اما قبل از قرن بیستم، نوجوانان به طور معمول استقلال خود را از طریق ظاهر ابراز نمی کردند. در عوض، به استثنای معدود افراد غیر عادی،

صاحبان فروشگاه ها باید لیستی از اقلامی که به سرعت فروخته می شوند ایجاد کنند و پس از در دسترس بودن آنها را خریداری کنند. معمولاً هر چه تعداد اقلام بیشتری خریداری شود باعث کاهش هزینه هر کالا می شود. اگر به دنبال چیزی با کمی تندرو بیشتر هستید، زارا لباس های مد روز برای نوزادان و کودکان تا سایز ۱۴ دارد. در حالی که این لباس ها کمی گران تر از برخی برندهای دیگر هستند، اما مواد و برش های باکیفیت تر آن ها با توجه به قیمت. طرفداران ما به ویژه نشان می دهند که این لباس ها توجه بسیار خوبی به جزئیات دارند، بنابراین با ویژگی های خاص مانند طرح های گلدوزی شده، چشم ها و رنگ های پر جنب و جوش، برجسته تر می شوند. در حالی که قطعات زارا کاملاً طراحی نیستند، نسبت به سایر همتایان مد سریع خود کمی برجسته تر به نظر می رسند.

زنان در طول زندگی خود از نوزادی تا پیری لباس های دامن دار می پوشیدند. با این حال، جزئیات برش و سبک لباس با افزایش سن تغییر کرد. اساسی ترین تفاوت بین لباس های دخترانه و زنانه این بود که لباس های بچه ها کوتاه تر بود و در اواسط سال های نوجوانی به تدریج تا قد بلندتر می شد. زمانی که سبک های نئوکلاسیک در سال های ابتدایی قرن مد بودند، زنان در هر سنی و پسران نوپا، لباس هایی با مدل کمر بلند با دامن های ستونی باریک می پوشیدند. در این زمان کوتاه تر بودن لباس های کودکان عامل اصلی تمایز آنها از لباس بزرگسالان بود. دختران این سبک را تا سیزده یا چهارده سالگی می پوشیدند، تا زمانی که لباس های جلو باز زنان بالغ را می پوشیدند.

فروشگاه های پوشاک بچه گانه که بچه ها و والدین هر دو دوست دارند

کودکان شما با گزینه های شیک مبلمان کودک ما مورد حسادت کلاس درس خود قرار خواهند گرفت. ما تخت های سر، جعبه های اسباب بازی، میزهای کنار تخت، عثمانی ها، تخت نوزاد و صندلی هایی داریم که به ایجاد فضایی جوان پسند و در عین حال کاربردی کمک می کنند تا بتوانند به سبک بازی کنند و استراحت کنند. نظریه های جدیدی که در اواخر قرن هفدهم و هجدهم در مورد کودکان و دوران کودکی مطرح شد، تأثیر زیادی بر پوشش کودکان گذاشت.

بچه ها با این طرح های سرگرم کننده و مناسب بچه ها که اغلب در نوع خود بی نظیر هستند، لازم نیست نگران حضور در مدرسه با ظاهری مشابه دیگران باشند. در حالی که متوجه شده ایم که برخی از اقلام تزئین شده به راحتی از بین رفته اند، به طور کلی سبک های سرد و رنگ های روشن انتظارات ما را برآورده کرده اند. اگر فکر می کنید سبک شما خیلی سریع تغییر می کند که کمدتان نمی تواند آن را مدیریت کند، همگام شدن با تکامل مد بچه هایتان یک کار دلهره آور است. نه تنها با افزایش سن، سبک شخصی آنها مدام در حال تغییر است، بلکه تن آنها به سرعت در حال افزایش است که لباس های جدید تقریباً یک نیاز دائمی است. فرقی نمی کند برای نوجوانان، نوجوانان، نوپاها یا نوزادان خود خرید کنید، یافتن بهترین مدل ها و مدل ها می تواند بسیار دشوار باشد، اما اگر بدانید کجا باید جستجو کنید، گزینه های عالی زیادی وجود دارد. جوان بودن به معنای تفریح و آزادی است،
مشاهده سایر مقالات در سایت https://www.parsview.ir

خوشبختانه، ما می توانیم برای توانمندسازی خود و حمایت از سلامت و شادی آنها در تمام طول مسیر قدم برداریم. با ما در پشت صحنه بیایید تا در مورد اینکه چه کسی لباس های خانواده شما را می سازد، چه چیزی در هر مرحله از فرآیند انجام می شود و چرا این لباس برای ما بسیار مهم است، بیشتر بدانید. تی های لوگو، لباس های ورزشی راحت، ژاکت های ورزشی و ورزش های پر ستاره بیشتر را کشف کنید. Etsy ارتباط مستقیمی بین خریداران و فروشندگان در سراسر جهان فراهم می کند.

قبل از اوایل قرن بیستم، لباس هایی که نوزادان و خردسالان می پوشیدند دارای یک ویژگی مشترک متمایز بودند - لباس آنها فاقد تمایز جنسی بود. خاستگاه این جنبه از لباس کودکان به قرن شانزدهم برمی گردد، زمانی که مردان اروپایی و پسران بزرگتر شروع به پوشیدن دوشلواری همراه با شلوار کردند. پیش از این، هم مردان و هم زنان در تمام سنین (به استثنای نوزادان قنداق شده) نوعی لباس، عبا یا تونیک می پوشیدند.
برای مطالعه مقالات بیشتر در سایت https://www.paperlook.ir کلیک کنید

Mitch & Son 84 آیتم

نوزادان جدید تا دهه 1950 همچنان به پوشیدن لباس های کوتاه ادامه دادند، اگرچه در این زمان، پسران فقط در چند هفته اول زندگی خود این کار را انجام می دادند. سبک های منحصربه فردی که در Appaman پیدا می کنید، هیچ چیز دیگری نیست و باعث می شود که کودک شما جذاب ترین ظاهر را در مدرسه داشته باشد. متخصصان ما به ویژه کت های زمستانی پفی خود را که در رنگ های متالیک سرگرم کننده هستند یا ژاکت های بمب افکن đáng yêu خود را که در انواع سبک ها و الگوهای موجود هستند توصیه می کنند. این قطعات عجیب و شیک هستند و اگرچه کمی گرانتر از برخی دیگر از گزینه های این لیست هستند، اما از مواد باکیفیت ساخته شده اند که قبل از فرسودگی پاره یا پاره نمی شوند. بعلاوه، اگر مراقب باشید، این برند تمایل به فروش بسیار خوبی دارد و متخصصان ما در یافتن برخی از قطعات موفق بوده اند. این لباس های مد روز قیمت خوبی دارند،

در طول قرن بیستم، آن لباس هایی که قبلاً فقط مردانه بودند - شلوارها - به طور فزاینده ای برای دختران و زنان مورد قبول قرار گرفتند. از آنجایی که دختران نوپا در دهه 1920 از لباس های نوپا جلوتر رفتند، لباس های بازی جدید برای کودکان سه تا پنج ساله که با شلوارهای شکوفه دار زیر لباس های کوتاه طراحی شده بودند، اولین لباس هایی بودند که سن دختران را افزایش دادند که می توانستند شلوار بپوشند. در دهه 1940، دختران در هر سنی در ترنگ چین و برای رویدادهای عمومی معمولی لباس های شلوار می پوشیدند، اما هنوز هم انتظار می رفت که برای مدرسه، کلیسا، مهمانی ها و حتی برای خرید، لباس و دامن بپوشند. در حدود سال 1970، ارتباط قوی مردانه شلوارها به حدی از بین رفته بود که قوانین لباس مدرسه و اداره بالاخره شلوارهای دخترانه و زنانه را تحریم کردند.

انتخاب ما از کفش های بچه گانه شامل کفش های کتانی، صندل، چکمه و دمپایی است تا برای هر فصل و هر مکان - از کلاس درس گرفته تا زمین بازی - پوشیده شوند. کفش های کتانی دخترانه و پسرانه را از برندهای برتر لباس بچه گانه مانند نایک، پوما، کانورس و آدیداس با لمس یک دکمه بخرید. هنگامی که ملزومات را به دست آوردید، اکنون زمان آن است که با چاپ های پررنگ، گرافیک های منحصر به فرد و قطعات رنگارنگ که به همان اندازه کودک شما پر جنب و جوش و پرانرژی هستند، بازی کنید. برخلاف پسران، با بزرگ تر شدن دختران قرن نوزدهم، لباس هایشان دستخوش دگرگونی چشمگیری نشد.

سالن کودک لباس های طراحی شده کودکان

در حالی که متخصصان ما به ویژه آنها را برای رویدادهای خاص توصیه می کنند، آنها همچنین دارای تنوع زیادی از سبک های روزمره هستند. ما به خصوص خطوط غیر لباس آنها را با الهام از شاهزاده خانم های دیزنی انتخاب کردیم که این امکان را برای بچه های شما فراهم می کند که در رویدادهای مهم لباس موآنا بپوشند در حالی که هنوز هم مناسب به نظر می رسند. با داشتن لباس های کودکان ۰ تا ۱۸ سال، مجموعه ای از قطعات کلاسیک، منحصر به فرد و شیک را برای کودکان در تمام سنین پیدا خواهید کرد. این برند نسبت به سایر گزینه ها کمی گران تر است، اما به دلیل کیفیت قطعات و سبک های همیشگی، ارزشش را دارد. برای اطلاعات اولیه، Carter's مکانی مقرون به صرفه برای تهیه لباس های بدنه برای نوزادان، جوراب ها و لباس های مقرون به صرفه برای کودکان تا سایز 14 است.

به زودی، نوزادان فعال از هر دو جنس، رومپر بدون لباس زیر پوشیدند. علیرغم جنجال های قبلی در مورد پوشیدن شلوار زنان، رومپرها بدون بحث به عنوان لباس بازی برای دختران نوپا پذیرفته شدند و به اولین لباس های شلوار تک جنسیت تبدیل شدند. از دهه 1860 تا 1880، پسران چهار تا هفت ساله لباس های دامنی می پوشیدند که معمولاً ساده تر از مدل های دخترانه با رنگ های ملایم تر و تزئینات یا جزئیات «مردانه» مانند جلیقه بودند. شلوارهای کوتاه تا زانو برای پسران هفت تا چهارده ساله در حدود سال 1860 معرفی شدند. در طول سی سال بعد، پسران در سنین کمتر و کمتر به لباس های کت و شلواری محبوب تبدیل شدند. کتانی هایی که جوان ترین پسران سه تا شش ساله می پوشیدند با ژاکت های کوتاه روی بلوزهای یقه توری، تونیک های کمربند دار یا تاپ های ملوانی ست می شدند.

ما همچنین دریافتیم که استفاده از وب سایت ThredUp هنگام خرید آسان و شهودی است. برای ظاهری کلاسیک تر و شیک تر، خط کودکان J.Crew، Crewcuts، همه چیزهایی را دارد که مینی من شما نیاز دارد تا شیک ترین نسخه از خود به نظر برسد. در حالی که کارشناسان ما دریافته اند که این خط از سایر گزینه های کودکان گران تر است، اما این برند تمایل به فروش عالی (و مکرر) دارد که توصیه می کنیم از آن بهره ببرید. چه به دنبال ژاکت کشمیری باشید و چه کت پشمی، این سبک های کلاسیک که مورد علاقه شما هستند، برای کوچولوهای شما بسیار زیبا به نظر می رسند.





:: موضوعات مرتبط: پوشاک , ,
:: برچسب‌ها: پوشاک , لباس بچه گانه , طراحی لباس بچه گانه , طراحی لباس , لباس کودک ,
:: بازدید از این مطلب : 492
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 31 مرداد 1402 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: